האם ואיך ניתן לתבוע את אמזון?
רכשתי מחשב נייד וטסתי איתו לחו"ל. הוא הפסיק לעבוד בתקופה של 30 יום שבה ניתן להחזיר. באמזון לא הסכימו לחכות שאשוב לארץ ואמרו להחזירו מסינגפור בדואר רשום. כעת אמזון טוענים שהחבילה הגיעה ריקה. בפניה לדואר סינגפורי ובבירור מול דואר ארה"ב הם אומרים שהחבילה התקבלה ללא תלונות. אמזון אומרים להם לא יכולים לזכות כי החבילה הגיעה ריקה ושאתבע את דואר אך לא מספקים שום הוכחה שהחבילה באמת הגיעה ריקה. בדואר אומרים שהנמען (אמזון) צריך להגיש תביעה לדואר. אמזון לא מוכנים לעשות זאת. האם ניתן לתבוע את אמזון ע"מ לקבל את הכסף, קרוב ל 1.5K$
לנה שלום, המלצתי היא שתדאגי להצטייד באסמכתאות מהדואר בסינגפור ובארה"ב על קבלת/משלוח החבילה בשלמותה, ואם ניתן, אסמכתא בגין מסירת החבילה לאמזון. לאחר מכן, מומלץ שתפני לאמזון עם האסמכתאות ותדרשי לקבל החזר עבור הסכום ששילמת בגין רכישת המחשב. יש לקחת בחשבון שיתכן שלכל אחד מהגורמים שצוינו לעיל יש תנאים אשר רק בהתקיימם ניתן לקבל החזר כספי עבור אובדן משלוח, זאת לצד הגבלת אחריות במקרים מסוימים. לכן, עלייך לבדוק האם נסיבות המקרה עומדות בתנאים לקבלת החזר כספי, ומי הגורם שאחראי לאובדן החבילה. בכל מקרה, מומלץ לפנות לעו"ד לקבלת ייעוץ פרטני. * האמור באתר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.