ביטול עסקה עקב מוצר פגום
סיג
סיגלשלום רכשתי מזנון צף בחנות רהיטים ראשית המתקין התקין את המזנון בצורה לא תקינה ואף נמצאו בו ליקויים. לאחר שפניתי לחנות והצגתי את הליקויים, הסכימו להחליף לי את המזנון . במזנון השני גם נמצאו ליקויים ויותר מזה לאחר שהכנסתי בו את התכולה התקבל עיבות במזנון. הבנתי שהבעיה נוצרה כתוצאה מכך שהתקינו רגליים רק בצדדים . הצפתי את הבעיה בפני החנות ולאחר פניות רבות חזרו אלי והציעו להתקין רגל נוספת באמצע המזנון כדי לסדר זאת. הבהרתי למנהל החנות שאני לא מעוניינת ומבקשת החזר כספי על המזנון, אבל הם לא מוכנים לזאת. העניין, שגם אם יצליחו לסדר, דבר שלא נרא לי אפשרי התקנת רגל באמצע המזנון תפגום במראה שלו. אשמח לדעת, האם אפשרי להכריח לקוח לפתרון שכזה? תודה מראש על התשובה