לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלכסנדרה

אי אספקת סחורה ואי יכולת ליצור קשר עם המוכר כדי לבטל קניה

שלום, ביצעתי רכישה כלפני שבועיים באתר החברה הפירט האדום. האספקה הייתה אמורה להיות תוך 5 ימי עסקיים. לא קבלתי שום מסרון בנושא. המייל שהם שלחו עם הקבלה - לא נפתח. נסיתי ליצור קשר עם המוכר דרך שרות לקוחות/מייל/פייסבוק ולא קיבלתי מענה. עשיתי בקשה באתר לבטל את הרכישה - ללא מענה. לא רלוונטית הקניה כבר. מה עלי לעשות כדי לבטל את הקניה וקלבל פיצוי? תודה!

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות