לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ינון זמיר

לענות לטלפון או לא לענות

תבעתי לקוח בבית משפט. לפני חודש הוא קיבל את הכתב תביעה. שבועיים לאחר שהלקוח קיבל את הכתב תביעה הוא מתקשר אלי ללא הפסקה. האם כדאי לענות לו או לומר לו באימייל שכל מה שהוא רוצה לומר לי שזה יעבור דרך בית המשפט כי התביעה הוגשה כבר. אני פשוט אינטואיטיבית אומר לעצמי שכל מה שהוא יגיד לי הוא יכול גם להגיש בקשה לבית משפט ולומר להם. כמו כן הוא יכול להקליט. אז איך הכי נכון לפעול בעניין ?

שגיא בכור, עו"ד ונוטריון

שלום רב אכן הנתבע יכול להקליט ולכן תמיד מומלץ להיזהר בלשונך במהלך השיחה, אולם אפשר לענות ללקוח ולברר את רצונו, אולי מעוניין להגיע לפשרה הוגנת או להסדיר את התשלום לפני הדיון. לכן המלצתי לענות עניינית לשיחה ולשקול את דברי הנתבע (אפשר גם לחשוב על זה ולחזור אליו מאוחר יותר). בהצלחה רבה,

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תיווך נדל"ן