בעלת הצימר ביטלה לנו חופשה 3 שבועות לפני בעונת השיא ללא סיבה מוצדקת
לפני 4 חודשים הזמנתי חופשה לחול המועד פסח. לפני יומיים התקשרה אלי בעלת הצימר החדשה וטענה שבעלת הצימר הקודמת מכרה לה את הצימרים ושהיא לקחה כבר הזמנות של לקוחות אחרות. בקיצור - ביטלה לי את ההזמנה. אמרתי לה שזה לא הוגן (אני בטוחה שקיבלה יותר כסף על ההזמנות החדשות) ושהסיכוי שלי למצוא צימרים שבועיים וחצי לפני החג הוא אפסי ! היא הציעה לי תאריך ומיקום שונה - ובתוספת עלות!!! לא הסכמתי. אמרתי שהיא צריכה לכבד את ההזמנה שלי, ושזו לא בעיה שלי שהייתה העברת בעלות. נעשה לנו נזק רב. חופשה עם חברים של 2 לילות התבטלה ! האם יש פה עילה לפיצויים ועוגמת נפש?

תהילה שלום, לא מדובר בעילה נזיקית, שזה נושא הפורום. אלא בהפרת הסכם לכאורה. בכל מקרה, חסר מידע מהותי כדי להשיב לגופו של עניין. ממליץ לפנות לעורך דין מומחה בדיני חוזים אשר יבחן את המקרה וייתן את המלצותיו. בהצלחה, עו"ד דניאל שבח
שאלות נפוצות:
דנה פורטל
דן אלמוג
אסף כהן
אחת בשם ל'
טוהר עדה