ביטול שדהיה לאחר הגעה פיזית למלון בעקבות הטעיה שנתגלתה
לאחר שהגענולצימר (חדר) בנווה זהר - ראינו שזה לא אותו החדר שתמונתו פורסמה בדף המכירה, וגם התבקשנו לשלם מע"מ בנוסף לסכום של ההזמנה. כאשר ניסינו לבצע בירור - נאמר לנו בטונים גבוהים ובמילים גסות שנקח מה שיש או נתחפף - ומהר.
אלכס ואנה, שלום רב, שאלתכם אינה בתחום העיסוק של הפורום.
שאלות נפוצות:
מנוי edreams ותשלום מיותר
יואב שיינגורטן
מנוי edreams ותשלום מיותר
יואב שיינגורטן