לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
נחום ז

הזמנה בבוקינג שבוצעה

רציתי לברר בנוגע להזמנה שבוצע. הזמנתי מלון בוינה ובחיפוש הופיע לי שמומלץ עבור 2 מבוגרים ושלושה ילדים שנכנסנו להזמין היה מופיע 2 מבוגרים ו2 ילדים בוצע הזמנה ונשלח הודעה למלון שבמהלך הזמנה לאחר ביצוע תשלום המלון לא הגיב לשאלה ששנשאלה אם ילד יכול לישון במיטה של ההורים . עבור תקופה והמלון לא הגיב להודעה ראשונה נשלחה הודעה שניה והמלון לא הגיב מאחר והיה רשום ממולץ עבור זוג ושלושה ילדים ולאחר שלא הגיבו נראה שאין בעיה . הגענו למלון ב11 בלילה ונאמר לנו שהחדר לא מתאים לחמשה ואין ביטוח מאחר והשיה הייצה מאוחר אפשרו לנו לישון בחדר במקום שנישן ברכב עד שבוקינג יבדוק בבוקר מול המלון ולאחר שהם דיברו בניהם קבלנו תשובה לשלם מאה יורו ואנחנו יכולים להישאר בחדר מאחר ולא היה לנו אופציה והמלון לא טרח לענות למייל אחרת לא ההיינו מגעים לוינה נאלצנו לשלם . שחזרנו לארץ פנינו לבוקינג והאתר מטעה ושהם מאפשרים לקבל מידע שגוי וגם מהמלון נמסר לנו שזה לא פעם ראשונה . במקום לחסום אפשרות לחמשה בחיפוש אפשר להגיע למלון וגם המליץ שזה מתאים לחמשה. האם יש סיכוי לתבוע ולקבל פיצוי על עוגמת נפש שנגרם לנו. תודה

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

אם בסופו של דבר הייתם בחדר שהזמנתם לא מומלץ לתבוע בבית משפט, כי הסכומים שתצטרכו להשקיע בתביעה יהיו הרבה יותר ממה שתקבלו אם תזכו בתביעה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום משפט בינלאומי