דיווח המעסיק לצורך חלת קורונה
שאלת התייעצות. הוצאנו עובדים רבים לחלת , על מנת שיגישו תביעה לביטוח לאומי בהקדם. כיוון שטרם חושבו משכורות חודש מרץ דיווחתי דיווח 100 ישיר לביטוח לאומי WCF אבל בחודש משכורת פברואר ! שם כמובן לא מעודכנת היציאה לחלת אולם קיימים כמובן כל פרטי השכר של העובד. בנוסף, שלחתי לעובדים מכתב יציאה לחלת האם זה בסדר והעובדים יקבלו את דמי האבטלה בגין החלת מביטוח לאומי ? במידה ולא, אנא עדכנו אותי האם יש לבצע דבר מה אחר אינני רוצה כמובן שיפגעו ותביעתם תעוכב וכו'
על העובדים אף הם למלא טפסים לביטוח לאומי.
שאלות נפוצות:
אורז ותירס
יולי2021
שימרית אב