מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
תביעת דואר ישראל בגין מוצר יקר ערך שלא הגיע
לפני בערך חודש נשלחה אליי טבעת בשווי 3000 שקל בדואר אקספרס (עד 24 שעות לבית הלקוח) והיא מעולם לא הגיעה, ניסיתי באופן יום יומי להתקשר לדואר שזרקו אותי מנציג לנציג במשך כמה ימים (כל השיחות מוקלטות דיברתי גם עם מנהלים), שבסופם לא קיבלתי את המוצר ואף אחד לא יודע להגיד לי לאן נעלמה הטבעת ששווה 3000 ש"ח. בסופו של יום הסתדרתי עם הצורפת שעזרה לי אבל הדואר עדיין גרם לי עוול אמיתי, ללא מתן תשובה משום נציג ושעות המתנה בתורים טלפוניים. האם יש לי עילה לתביעה ?
אין במקרה זה היתכנות לתובענה ייצוגית אלא אם ניתן להוכיח שזו התנהלות רוחבית של הדואר. תוכל להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות אם תחפוץ בכך.