מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
התעלמות מהלקוח שהמוצר עוד בגדר אחריות
רכשתי בתאריך 12.04.23 אוזניות איירפודס מחברת הוט מובייל באילת, אחרי חודשיים אוזניה ימין המיקרופון הפסיק לעבוד, שלחו אותי מאחד לשני במוקד שלהם כל אחד מתנער מאחריות וזורקים אותי מאחד לשני, אחרי הרבה שיחות ונציגי עלק שירות שלהם הלכתי לחיפה (שעה לכל כיוון *4 פעמים) למרכז עלק שירות ועלק תיקונים שלהם ואחרי שבוע קיבלתי את האוזניות ולא תוקן כלום והכל אותו דבר. לפני האיסוף דיבר איתי נציג שלהם ואמר לי שהאוזניה היתה מלוכלכלת (שקר וכזב) וניקו את זה והם מסירים את האחריות החל מרגע זה. ועכשיו זורקים אותי מאחד לשני כבר מספר שעות וכל אחד טוען שזה לא קשור אליו.
איני מזהה בענינך היתכנות לתובענה ייצוגית אלא אם ברשותך מספר מקרים נוסף על שלך בהם כך נהגה הוט. ניתן להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות
שאלות נפוצות:
שלמהו