החזר דמי שליח בטענה שלא עניתי לטלפון
קודם כל תודה רבה הזמנתי מוצר מחברה באינטרנט לפני בערך כחודשיים לאחר שראיתי שהוא מתעכב ביקשתי פרטים ומסתבר שהם טענו שהשליח ניסה לתפוס אותי בטלפון ולא הצליח ואמרו שישלחו שוב בינתיים עבר זמן רב ושוב נאמר לי שהגזמתי כי השליח שוב ניסה לתפוס בטלפון ולא עניתי והם רוצים לתת לי זיכוי על המוצר בשווי 130 ש"ח ולהפחית ממנו את מחיר השליחויות בסך 100 ש"ח שאלתי למה הרי גם אם לא עניתי אולי הייתי עסוק והרי לא תואם איתי השליחות יום קודם וגם השליח יכל להביא לי שוב בפעם הבא שעולה צפונה את השליחות - והן ענו שככה הם עובדים ואם הלקוח לא עונה לשליח הסחורה מוחזרת למחסן והחיוב על השליחות חל עלי גם טענו שזה בתקנון שלהם למרות שלא מצאתי שכך הדבר וזו פעם ראשונה ששמעתי טענה כזאת מוזרה תודה מראש על היחס השב
שלום איני בטוח שזה הפורם המתאים לשאלה הזו. הקושי המרכזי שלך נמצא בסכום הדרישה שלך. מבלי לרדת לפרטים, דבר המחייב בדיקה, התיאור שאתה מתאר נשמע לא סביר. הייתי מנסה לראות אם אפשר לקבל סיוע בעניין שכזה מהרשות להגנת הצרכן.
שאלות נפוצות:
כרמלו מטקה
אליה אוחנה