פיצוי - עוגמת נפש - מהשיטפון במלון הרודס אילת
פיצוי - עוגמת נפש - מהשיטפון במלון הרודס אילת במהלך שהותי עם משפחה (4 חדרים ) במלון הרודס אילת - מיום חמישי עד ראשון. במוצאי שבת בתחילת ארוחת ערב התקשר קרוב משפחה והודיע על שיטפון בחדרים שלנו . באותו רגע "סיימנו את הארוחה" ורצנו לחדר- כל החדר היה מוצף במיים מהקומה שמעלינו "מכונת קרח". הגיעו כול העובדים של אותה משמרת לצורכי ניקיון של השיטפון. הוצאנו את כל הדברים מהחדר והעברנו לשמירת חפצים. דרשנו לקבל חדר חדש- ולאחר מאמצים לא קטנים בסופו של דבר הסכימו לתת חדרים חדשים- רק לאחר כשעתיים מה שגרם לעוול והרס לנו את היציאה של מוצאי שבת באילת. הבתיחו לנו כי ביום ראשון מגיעה נציגה של קשרי לקוחות ותפצה אותנו. ביום ראשון לאחר הארוחה הצטרכנו לשבת ולחכות עד שנציגת "קשרי לקוחות " תטפל בנו- בעקבות ההמתנה פספסנו את שחיית הבוקר במלון ובים. בסופו של דבר לא כבלנו כלום- הנציגה רצתה להאריך את CHECK OUT בעוד חצי שעה. סירבנו לקבל את "המתנה " כי כחברי מועדון פתאל מגיע לנו גם כך . השאלה היא - אני רוצה לדרוש פיצוי של 2 לילות במלונות הרודס (עבור כל חדר-2 חדרי מהשיטפון) כעוגמת נפש על העוול שנגרם לנו גם במוצאי שבת + ארוחת ערב+בוקר של יום ראשון. בברכה יניב
שלום, נדמה ושאלתך האם הפיצוי שאתה מבקש לדרוש הולם ותואם את "עוגמת הנפש" שנגרמה לך. אכן, בתי משפט פוסקים פיצוי בגין עוגמת נפש במקרים מסוימים. במקרה שלך נדמה והטענות שלך נוגעות גם לעוגמת נפש וגם לכך שנמנע ממך שימוש בשירות שהזמנת ושילמת עבורו. הפיצוי בגין עוגמת הנפש הינו בשיקול דעת בית המשפט ולפיכך איני יכול להשיב לשאלתך. יחד עם זאת אציע לך להמשיך להיות בקשר עם המלון במטרה לסיים אתם את הנושא ללא הליך משפטי. לאחר מכן תוכל לשקול פניה לערכאות המשפטיות, אך מוצע כי תתייעץ באופן פרטני עם עורך דין אשר יעבור, בוודאי גם על תיאור המקרה וגם על המסמכים השונים אשר הרכיבו את היחסים שבינך לבין המלון.
שאלות נפוצות:
כרמלו מטקה
אליה אוחנה