אשמח לדעת מדוע עניין זה לא מתאים לשאלה בפורום?
קניתי מחברת סלקום חבילת שיחות ללא הגבלה בהיקף של 3000 דקות בחודש בסכום של 29 ש"ח, + חבילה נוספת של 400 דקות לחו"ל בסכום של 9.9 ש"ח, והתברר לי באיחור זמן, שחרגתי מהחבילת שיחות שלי ב-1500 דקות בערך, וחוייבתי על דקות אלו 0.39 אגורות שזה אומר 585 ש"ח. וכשפניתי לחברת סלקום, אמרו לי ששלחו לי הודעה קולית פעמיים במשך החודש, פעם אחת כשהגעתי ל-75%, ופעם נוספת כשמיציתי את כל החבילה, וכאן אמרתי להם, אתם שלחתם, אבל אני לא קיבלתי את השיחות האלו, והוספתי לשאול אותם, אם אני לא עונה לשיחה זה עובר לי לדואר קולי? והם השיבו בחיוב, וכשנכנסתי לדואר קולי שלי, נאמר לי אין הודעות חדשות, והודעות בתא קולי לא נמחקות לבד למשך של חצי שנה, מה שאין כן שיחות נכנסות נמחקות מטלפון עם ריבוי שיחות נכנסות ויוצאות עם הזמן. וכאשר אני נכנס לאתר של סלקום, ורוצה לראות חשבונית וניצול חבילות, הם אומרים אנחנו שולחים לך הודעה לפלאפון עם קוד בן 5 ספרות, ואני מחכה, ואינני מקבל שום שיחה מחברת סלקום, זאת אומרת שכשחברת סלקום מתקשרת אלי אני לא מקבל את השיחה, וכאן אני שואל אם אני לא מקבל שיחות מסלקום, איך אני אמור לדעת שחרגתי מחבילת השיחה שלי? כי מחובתם ליצור עמי קשר כשאני מנצל 75% וודאי כשאני מנצל לגמרי את החבילה. ונראה לכם שאם הייתי מקבל כזו הודעה מסלקום הייתי מדבר ככה בחופשיות כזו? וכשהם רואים שאני מדבר מעל 1500 דקות מעל החריגה זה וודאי אומר להם משהו... כי אם הייתי יודע שחרגתי הייתי מדבר בחופשיות כזו? כשעולה לי כל דקה 0.39 אגורות לדקה? אז מדוע הם נותנים לכזה דבר להתרחש בכזו מציאות האם זה לא עוול משווע לעזרה??? אשמח מאוד מאוד אם תעזרו לי בעניין, ולהציל עני מגוזלו. תודה רבה!! ליצירת קשר, יצחק אורלינסקי, 0548574915, yo574915@gmail.com נ.ב. הגשתי פניה למשרד התקשורת בענין זה ולא קיבלתי על כך לבינתיים שום תגובה.
אם תרצה הבהרה תוכל להתקשר ונסביר.
שאלות נפוצות:
כרמלו מטקה
אליה אוחנה