לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
נורית

עיכוב פינוי מדירה שכורה עקב מצב מיוחד

אני והבן זוג שלי גרים עם הילדים (שלי ושלו) בדירה שכורה נכנסנו לדירה לפני 10 חודשים חתמנו על חוזה וסיכמנו עם בעל הדירה שנשלם לו עם העברה בנקאית כל חודש אני לא עובדת והבן זוג שלי נמצא בחובות ואין חשבון בנק פעיל לפני שבועיים בעל הדירה הודיע שהוא רוצה שייגמר החוזה נפנה את הדירה אמרנו לו שלא התכוונו לעזוב את הדירה אחרי שנה הוא אמר שהוא מתכוון להיכנס לדירה כשנצא ושאין ברירה. אין לנו איך לשלם בצ'קים בדירה אחרת ואנחנו לא יודעים מה לעשות. נוכל לעקב את הוצאתנו מהדירה בגלל המצב המיוחד שלנו?

עו"ד נאוה מורי

שלום נורית, משאלתך חסרים פרטים חשובים, כגון לאיזו תקופה נחתם ההסכם? האם ניתנה לשוכר אופציה או לא וכיו"ב. באופן כללי אציין כי ככל שהסתיימה תקופת השכירות בהתאם להסכם, על השוכר לפנות את הדירה ולהשיב את החזקה בה למשכיר, ניתן יהיה להמשיך את יחסי השכירות בהסכמה.

עו"ד נאוה מורי

שלום נורית, אקדים ואציין כי שאלתך אינה נוגעת לנושא הפורום, הגנת הדייר, שעניינו דיירים בדמי מפתח. מכל מקום, צריך לבדוק מה קבעתם בהסכם השכירות לעניין פינוי טרם תום תקופת השכירות. ככל שיש הוראה המאפשרת לבעל הבית לסיים את הסכם השכירות טרם התקופה, יש לוודא שניתנה לכם התראה מספקת מראש. בהצלחה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דמי מפתח - דיירות מוגנת