טיפול במסגרת האחריות ביריעות ביטומניות
שלום רב, לפני 4 שנים עשינו על הגג המשותף יריעות ביטומניות. לאחרונה גילינו נזילה, הזמנו נציג של החברה שעשתה את העבודה שקבעי שאכן הנזילה הייתה כתוצאה מבלאי בחיבור היריעות ושיתקנו במסגרת האחריות. הוא אמר שהוא יבוא לתקן רק שיהיה לו עוד עבודות באזור המגורים שלנו (תל אביב ליד איכילוב) מאז עבר חודש וחצי, אני מתקשר אליו אחת לשבוע שהתשובה הקבוע היא אולי השבוע אבל אני כבר פחות אופטימי. הוא מסביר שאין לחץ כי עוד לא תקופת החורף אנחנו מתכוונים לצבוע בקרוב את הדירה בעקבות בין היתר הנזילות שנוצרו גשם אמנם יורד יותר באזור אוקטובר אבל לא מוכן לסכן את הצביעה מה שגם מזג האוויר קצת משונה בשנים האחרונות וגם אנחנו נוסעים עוד מעט לחול עד תחילת ספטמבר ונראה חשוב מהכל, וזאת גם שאלתי אליכם, האם לא עבר זמן סביר לביצוע התיקון? מה אני אמור לעשות במקרה כזה? תודה מראש על ההתייחסות
יניב, שלום רב, שאלתך אינה בתחום הפורום, אולם הייתי ממליץ לך להודיע לקבלן האיטום בכתב כי אם לא יבצע את התיקון עד יום ... (ותן לו תקופה סבירה) אתה תיקח קבלן אחר לביצוע התיקון ותתבע אותו על העלות.
תודה רבה על תשובתך, זה גם מה שחשבתי לעשות. השאלה אם לא עבר כבר תקופה סבירה? כמה עוד לחכות אחרי שאפנה אליו בכתב? דרך אגב, וואטסאפ נחשב בכתב?
הייתי נותן לו לפחות שבועיים. אם היו התכתבויות קודמות בווטסאפ (ואפשר לראות שהוא ענה, כלומר שזה אכן הווטסאפ שלו) - אז זה נחשב בכתב.
תודה רבה לך על העזרה
רציתי לעדכן ששלחתי היום מכתב אקספרס לחברה. שבו אני מבקש לתקן את היריעות תוך שבועיים מקבלת המכתב, ולא אני פונה לאיש מקצוע אחר ומגיש תביעה קטנה. כבר קיבלתי הודעה מדואר ישראל שהנמען סרב לקבל את המכתב. מה לעשות? האם כבר לתקן אצל איש מקצוע אחר ולהגיש תביעה? חשוב לציין שרשמתי לאיש קשר שלי מתוך החברה את אותם הדברים בוואטסאפ. הוא לא ענה אבל יש וי כחול שפתח את ההודעה. האם קביל בבית משפט?
שלום רב, הודעת הווטסאפ בהחלט נחשבת, ואני ממליץ להמתין את השבועיים