התנהלות חוזית בין עורכי דין
מהי הפרקטיקה הנהוגה לעבודה בין עורכי דין. הסכמות מעשיות מדרך הנוהג, בתמחור של תעריפים של בצוע פעולות בירוקרטיות אזרחיות, כגון, שאילתות, תצהירי בקשה גם בארץ וגם בחו"ל. הכלל הנהוג, שאין חובה לעריכת חוזים בין עורכי הדין, בפעולות שהן בירוקרטיות מנהלתיות אזרחיות, לא הליכים בבית משפט. או שכן נהוג לחתום על חוזים בין עורכי הדין. מעיון, הבנתי שהדברים פשוט מתנהלים באופן שוטף, המוסכם מעצם ההתנהלות וההסכמות בעל פה ובתכתובת והעברות עצמן, ולא נדרש חוזה או הסכם. שאלתי, לכשיש קושי או אי הבנה/הסכמה, יש לדרוש הבהרה וחלופת הסכמות בכתב כמו דואר אלקטרוני בהקדם, במקום חוזה. במידה ועורך הדין לא פועל באופן מידי, לקבל הבהרה והסדר מחייב, האם המיוצג יכול לטעון להתרשלות של עורך הדין.
זה משתנה בין עורכי הדין השונים ותלוי במידת ההיכרות , באופי ההתקשרות ומידת האמון. רבים מהדברים נסגרים בשיחת טלפון, במייל או בהודעות כתובות . תלוי מקרה ועו"ד.