תיבת דואר
האם שמירת כל המידע בתיבת אינטרנט במסגרת עבודה כל עוד העובד לא עזב או גם לאחר מכן היא חובה? או שמותר לו למחוק את התיבה? כולל כל מה שנמצאה בה.
עידן שלום. אין חובה לשמור את כל החומר בתיבה לאחר שעובד עזב. אם מדובר בחומר פרטי של העובד, מן הראוי לדאוג להעביר לו את כל החומר או לעדכן אותו כי עליו להעביר אליו את החומרים הפרטיים כי עומדים למחוק את התיבה.
מאידך המעביד לעולם לא יוכל לטעון דבר כלשהו במידה ומחק בלי להודיע בדבר מידע מקצועי שהיה במסגרת התיבה?