פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת
ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו. מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).-
ספק האינטרנט תבע אותי על חוב שלא קיים
-
ספק האינטרנט תסע אותי על משהו שלא קרה מה עושים
-
הטרדות טלפוניות בלתי פוסקות של הוט
-
תקשורת עם חברת אקספון
-
מקרר עם תקלה כגראה ביצור
-
אני אשה מבוגרת אין לי כרטיס אשראי, חברת פרטנר גבתה ממני סך של 40 ש'ח כל בוקרת קבע וכן בכל חודש 8 שקלים , רציתי לדעת האם זה חוקי , זה יוצא לי המון כסף
-
רכישת משחקים ע"י ילדים ללא מעורבות ההורים
-
חיוב שיחות לחול - קו בזק
-
נויידתי ל012 מובייל ולקח הניוד 24 שעות
-
הודעות ספאם (הלואות)