הנזקים, העלמת העובדות והטעיית לקוחות האינטרנט של בזק בשל תוכנית FREE WIFI
האם גם אתם (לקוחות האינטרנט של בזק) קמתם בוקר בהיר אחד לאחרונה וגיליתם שמהירות הגלישה שלכם התדרדרה פלאים מבלי שכביכול עשיתם שינויים ברשת? או אצל הספק? מאוד יתכן שנפלתם קורבן לתוכנית החדשה שבזק מקדמת כבר כחצי שנה בכדי למלא את כיסה במזומנים. לתוכנית קוראים "בזק FREE WIFI". ובכדי לאפשר אותה FREE לכל עובר ושב (הנמצא באזור קליטה) היא גונבת רוחב פס מלקוחות האינטרנט שלה, שברוב טיפשוטם שכרו נתב (ROUTER) ממנה. היא מנצלת "דלת אחורית" לנתב, הידועה ומוכרת רק לה, בכדי לשנות בו הגדרות ללא ידיעת לקוחותיה, ואגב כך לקחת ללא הסכמתם, או רשותם ומבלי שנרשמו או ביקשו את השירות האמור, ביד נדיבה מרוחב הפס שהלקוחות משלמים עליו, ואשר הם חושבים שהם מקבלים, ולתת אותו לגולשי ה-FREE WIFI המזדמנים...ובכן, לי זה קרה ! לא פעם, לא פעמיים ואפילו לא 3 פעמים...זה קרה לי 6 פעמים איתם ! ואם לי זה קרה, סיכויים טובים שגם לכם ???? שמי הרי, בן 55, איש מחשבים, תשתיות מיחשוב, רשתות ואבטחת מידע שנים רבות, ובין השאר גם עבדתי במוקד התמיכה של בזק ומכיר אותם ואת התנהלותם מקרוב, ו...כן, לקוח ותיק של בזק. בפירסום הודעה זו אני מבקש למחות כנגד התופעה המבישה, כנגד הפיצוי העלוב שבזק הציעו על מנת לקבור את התופעה ולא לשתף בה איש, לשמוע את הסיפורים שלכם, לבדוק עד כמה רחבה התופעה, ויחד ללבן דרכים לשים לה סוף, תוך אילוץ לפצות אותנו בצורה הוגנת, ולחסוך את הסבל מלקוחות בזק אחרים... כמובן שבידי מכתב חצי "הודאה" של מנהלת קשרי לקוחות של בזק, וכאיש מקצוע בתחום, אשמח להראות צילומי מסכים ולהסביר לכל מי שיבקש...
בזק משדרת פרסומת שבה מבטיחים 100 מגה לכל דיכפין ובפועל, המון לא יכולים לממש את זה. בכל יום אני מגלה יותר ויותר אנשים שבזק השיבו להם שמצטערים אבל באזור שלך בלתי אפשרי 100 מגה (ואני לא מדבר על פריפריה או קצה העולם שמאלה או ימינה). במילים פשוטות - עובדים עלינו. את המונחים המשפטיים אשמח לקבל ממך. הנה כתבה ששודרה על כך בערוץ 2:http://www.youtube.com/watch?v=bbX6l333mLk&feature=youtu.be
המונח המשפטי הרלוונטי הוא הטעיה.
פנה אלי במייל, בבקשה: assaf@assaf-shiloh.co.il
גם לי קרה ממש לפני שבועיים, התקשרתי להצטרף לאינטרנט מספק אחר ומבלי שדיברו איתי בכלל על הנושא הוסיפו בראוטר שלי בנוסף לקו שמאובטח שלי קו פתוח לכל מי שגר בסביבה על חשבוני! לא בקשו אישור, לא התנו את המחיר שלי בפתיחת הקו הנוסף, כלום! במקרה גיליתי וכשניסיתי לבטל ראיתי שהם חוסמים כל אפשרות לשנות הגדרות עבור הקו הנוסף הזה על אף שיש לי גישה מלאה לראוטר שלי. חייבים לעשות משהו נגד התופעה, אין לי ספק שהם עושים זאת לכל לקוחותיהם שאינם פנו במיוחד לבטל....