לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
נועה טופל

הונאה של חברת הוט

שלום במשך 15 שנים היינו מנויים של הוט. בקיץ הנוכחי בעקבות מבצע של יס שכלל מחיר חודשי זול יותר מהמחיר אותו שילמנו להוט והתקנה חינם, החלטנו לעבור ליס. לפני המעבר ניסינו לדבר עם נציגי הוט לגבי הורדת המחיר החודשי אותו אנו משלמים, אך הם אמרו שהדבר בלתי אפשרי. חודש אחרי המעבר ליס ולאחר איסוף הממרים ע"י הוט, החלה נציגת הוט להתקשר באופן אינטנסיבי במטרה להחזירנו להוט. לאחר מספר שיחות היא הודיעה לנו שהוט מציעה לנו מחיר חודשי של 185 שקלים לחודש (60 שקלים פחות מיס), כל הערוצים פתוחים וVOD חינם ללא הגבלת זמן, בתנאי שיגיע טכנאי למחרת. הסכמנו לעיסקה בטלפון ללא מסמך רשום כלשהו והטכנאי הגיע למחרת. השבוע קיבלתי את החשבונית החודשית על סכום של 272 שקלים ועוד חשבונית של התקופה שקדמה לניתוק. התקשרתי לברר עם הוט והם טוענים שהעסקה שהוצעה לנו היא על סכום 231 שקלים לחודש, הVOD חינם לחודשיים בלבד וההתקנה שלא היינו אמורים לשלם עליה מחולקת ל2 על סכום 300 שקלים. לטענתם אין להם חבילות שמתאימות להצעה שקיבלנו מהנציגה שלהם ואין לנו הוכחה בכתב. ברור לנו שנעשתה כאן רמאות שלא בתום לב על מנת שנחזור להיות לקוחות הוט. ברצוני לדעת כיצד כדאי לנו לטפל בנושא? האם לפנות לתקשורת למדור צרכנות או לתביעות קטנות? כמו כן, האם כאשר עוברים מחברת תקשורת אחת לאחרת קיימת הקפאת תשלומים כמו שהסבירה לי נציגת הוט, לטענתה עד שהלקוח שב החשבון הקודם לא משולם ועם החזרה מתווספת ריבית. תודה ומועדים לשמחה נועה

אסף שילה, עו"ד

כל האפשרויות שציינת לגיטימיות. לא מכיר את הטענה של הקפאת תשלומים.

נועה טופל

תודה על תשובתך המהירה. האם אפשר לפנות גם לחברת האשראי בדרישה להגביל את התשלום להוט לסכום שעליו סוכם לפני ההתקנה?

אסף שילה, עו"ד

אני לא חושב שתקבלי שיתוף פעולה, אבל את יכולה לנסות.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת