לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יניב

ניתוק קו טלפון קווי ע"י הוט

שלום, בתאריך 22/09/2013 פניתי לחברת הוט (מס' פניה 72362658) וביקשתי להתנתק מחבילת הדאבל (אינטרנט + טלוויזיה) ולהישאר רק עם קו הטלפון (במסלול "דיברת שילמת" אשר אינו נמכר היום) - ברשותי הקלטת השיחה. להפתעתי גיליתי השבוע כי גם קו הטלפון נותק ללא הסכמתי ועד כה ניסיונותיי לחברו מחדש כללו שיחות מול נציגי השירות, ההזמנות ומכירות של הוט כאשר בכל פעם אני מועבר בין נציג לנציג כאשר בשיחה האחרונה "הועברתי" לנציג שמוסמך "לטפל" בעניין ובפועל לא הועברתי והוחזקתי על הקו מקשיב לשיחת רקע לא קשורה בין נציגי הוט במוקד עד שלפתע הקו נותק. לאחר שיד ושיח רבים וביזבוז שעות עבודה, הסכימו להחזיר לי את הקו אך לא "יכלו" להחזיר לי את החבילה מפני שעברו יותר מ-14 יום מאז הניתוק, וזאת כאשר הם משכו את הזמן. אתמול פניתי לתוכנית "יהיה בסדר" בגל"צ והמפיקה לקחה על עצמה את הטיפול, והפלא ופלא, פניות הציבור של הוט חזרו אליי היום וכבר הוסדר קו הטלפון. שאלתי היא בנוגע לדרישת פיצויים מהוט לאור הניתוק של 3 חודשים, הרדיפות אחריהם ושירות לקוי בעליל. 1. האם החוק מחייב אותם לפיצוי מינימלי? 2. הטלפון הקווי משמש כטלפון חירום בבית ולא מהווה טלפון ראשי, כך שעיקר הנזק הוא עוגמת הנפש ושעות העבודה (לערכתי כ-6 שעות במצטבר), כיצד עליי לחשב את הנזק בבואי לדרוש פיצוי מהוט? תודה מראש, יניב

מיכאל

לפני חודש עשו לי אותו דבגם החה לי טלפון ואינטרנט ביקשתי לנתק רק את האינטרנט וניתקו לי את הטלפון. עד עכשיו לא קיבלתי פיתרון או תשובה למה נותקתי. מעבירים אותי כל פעם ממכירות לשירות ומשירות למכירות. האם ניתן לתבוע אותם ובמידה וכן איך עושים את זה וכמה לדרוש

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת