לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
בר

עמלת גביה הוט מובייל

שלום! רציתי להתייעץ עבור סוג של עמלת גביה שהיא אד לא ברורה או מובנת... בהוט מובייל אין את האפשרות לעשות הוראת קבע דרך הבנק.. אפשר לשלם דרך עסקת כרטיס אשראי או דרך הדואר.. לי יש כרגע כרטיס דיירקט (מכיוון שאני בשירות לאומי) ואין אפשרות לעשות עדכון של הכרטיס.. אני מתקשרת כדי לשלם להם את החשבון החודשי, והופ.. משום מה אני נתקלת בתגובה של נציגה שאומרת לי אם את רוצה לשלם דרך מוקד הגביה את צריכה לשלם עמלת גביה בסך של 25 ש"ח!!!!! פעם אחת שילמתי.. החודש הם ניתקו לי את הקו ללא כל התראה מצידם, ואני חושבת האם שתי הנושאים האלו בכלל חוקיים.. האם חברה שאמורה לבוא לקראת הצרכן תתנהג בכזו ערמה.. הייתכן?!

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת