לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
תמר

טלפון מנותק שהמשיך לקבל חיובים

בקשתי לנתק את הסלולארי וגיליתי שהמשיכו לחייב אותי עליו. לדברי נציג החברה בעלי יצר קשר וביקש לחדש את הקו (הוא ביקש את זה על מכשיר אחר), בקשתי לקבל מהם את ההקלטה והם אומרים שהם לא מוצאים אותה, כמו כן הם אומרים לי שבכל מקרה לא ישיבו את הכסף, בגלל שקיבלתי חשבוניות. א. למי אני יכולה להתלונן במשרד התקשורת? ב. האם אין חובה כלשהי על חברת סלולאר להקליט שיחות ואם אין לה הקלטה רלוונטית לקבל את גרסת הלקוח? אני זוכרת משהו כזה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת