לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אופיר

חיוב כפול

שלום, בחודש יוני התחברתי לחברת הוט במבצע טריפל למשך שלושה חודשים ובסוף אוגוסט כשהמבצע נגמר הוצע לי על ידיי נציג שטח של הוט להעביר את שם המנוי על שם בעלי וליהנות מעוד שלושה חודשים של המבצע וכך עשיתי.והוא אמר שהוא מנתק אותי מהמנוי הראשון ושאני לא צריכה להתקשר להודיע על ניתוק (השיחה מוקלטת).ומחובתי רק לוודא שאין לי חוב מחודשים קודמים מפניי שהוא כן ראה שיש לי חוב .אני התקשרתי לוודא שאין חוב והנציגה אמרה שאין לי(שיחה מוקלטת) . לפניי כחודש גילתי שחייבו פעמיים סכומים של 700 שח ואף יותר בטענה שלא התקשרתי לבטל את המנוי הראשון ושזו חובתו של הלקוח לבקש ניתוק.ובנוסף הם טענו שהיה לי גם חוב קודם למרות שהתקשרתי והנציגה אמרה לי שאין לי חוב. הסוכן שטח לא עונה והוט לא מוכנה לזכות אותי. מה עליי לעשות? תודה על הסבלנות

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת