תכולת פניה שניה למפקח על הביטוח
לאחר שפונה מגיש תלונה כנגד גוף מפוקח למפקח על הביטוח וככל שהמענה/הטיפול של הגוף המפוקח בתלונתו אינו ראוי, עליו לפנות בשנית למפקח ולפרט את הסוגיות שדורשות בירור. ציטוט מההנחיות באתר: " .....פונה, שסבור כי הגוף המפוקח לא טיפל בעניינו כנדרש, מתבקש לפנות בשנית אל היחידה לפניות הציבור ולפרט את הסוגיות שדורשות בירור על ידי היחידה..." שאלתי היא, לאור ההנחיות/ מה שמקובל, מה אמורה להכיל פניה שניה למפקח? 1. האם מספיק לרשום בפנייה שניה שכל הסוגיות שפורטו בתלונה דורשות בירור? או שצריך לפרט מעבר? 2. האם ניתן בפניה השנייה הנ"ל להוסיף מענה ענייני לתשובת הגוף המפוקח, ( למשל לפרט סעיפי חוק מסויימים ולהראות איך הם מבטלים את תשובת הגוף המפוקח וכיוצא בזה) או שאסור להוסיף בפניה שנייה על האמור בתלונה? תודה
נאה שההנחיה של רשות שוק ההון ברורה: "...מתבקש לפנות בשנית אל היחידה לפניות הציבור ולפרט את הסוגיות שדורשות בירור על ידי היחידה" פשוט תפרט את הסוגיות שדרושות בירור שלדעתך לא ניתנה עליהן תשובה /תשובה מספקת (ולציין מדוע אתה סבור שהתשובה אינה מספקת)
שאלות נפוצות:
תומר סיון