תיקון ו/או הרחבה לגבי טפסי תביעה
שלום רב, מילוי הטפסים נעשה ללא הדרכה, ורק לאחר שנשלחו לקרן הפנסיה טפסי התביעה וכל שנדרש , - הסתבר שהמענה לחלק מהשאלות בטופס התביעה לא מלא מספיק וחסר. מה מקובל לעשות במקרה כזה? א) האם למלא הטפסים מחדש ולבקש להחליף את הטפסים הקיימים בטפסים החדשים? או ב)האם לשלוח לקרן מסמך שכותרתו: הרחבת מענה ו/או תיקון לטפסי התביעה מיום.......? מה היא הדרך המקובלת לתקן את המענה? תודה רבה
הכי טוב זה פשוט לומר את הדברים כמו שהם. היינו לפנות אל קרן הפנסיה, להבהיר את הנושא ולצרף את הטפסים המלאים
שאלות נפוצות:
ריבית פיגורים קרן פנסיה
תומר סיון