ביטוח מנהלים-אישור פקיד שומה
לאחרונה החלפתי מקום עבודה ונאמר לי ע"י החברה של הביטוח מנהלים שאני צריך להציג אישור פקיד שומה בגלל שהשכר גבוה מ-12 אלף ש"ח, ובלי אישור אי אפשר להעביר בעלות למעסיק החדש. רציתי לדעת אם זה נכון? עברתי מספר עבודות, כולל עם הפולסיה הנ"ל, ומעולם לא ביקשו ממני להביא אישור פקיד שומה. זה נשמע לי מוזר שכל מי שעם שכר של מעל 12 אלף צריך להביא אישור פקיד שומה שהוא מחליף עבודות.
ככח הנראה כוונ חברת הביטוח היא לבדוק את האותנטיות של ההגדלה של השכר המבוטח בפוליסה
שאלות נפוצות:
ריבית פיגורים קרן פנסיה
תומר סיון