משך תיקון-
חוק הגנת הצרכן- אחריות ושירות לאחר מכירה. ממיר דיגיטילי ( לטלויזיה) שסכומו 290 ש"ח, שהינו גם בתקופת אחריות של השנה הראשונה האם יש זמן מסוים שעל היצרן/ ספק לתקנו נמרגע שליחתו לתיקון בבית הספק?
שלום קרן ותודה על פנייתך. בהתאם לתקנות הגנת הצרכן אחריות ושירות לאחר מכירה- 'חובה לתקן את המוצר המקולקל בתוך עשרה ימים מן היום שהצרכן העביר את המוצר לתחנת איסוף על מנת שהיצרן יתקנו במעבדתו, למעט מספר מוצרים (ביניהם מקרר, מכונת כביסה, מזגן ועוד) אשר היצרן חייב לתקנם בביתו של הצרכן, תוך יום עד שלושה ימים, בהתאם למוצר. אם אין אפשרות לתקן את המוצר, חייב היצרן לספק לצרכן מוצר חדש או להשיב לו את הסכום ששילם בעדו'. בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן