ישרוטל אגמים
קרוב ל 7 שנים שאנו מגיעים למלון ישרוטל אגמים מתוך כל הפעמים, פעמיים קיבלנו שירות לקוי ופוצנו בלילה על חשבון המלון ובמקרה שני ב 2 לילות מאז הלכנו כל שנה, הצטרפנו למועדון הלקוחות. השנה לאחר כמה שנים של הצלחה יחסית, לקחנו 5 ימים והיו המון ליקויים לכלוך זוהמה, דלת לא תקינה שהיה צורך לתקן, כוסות מלוכלכים חלקם עם חומר עכור בפנים חדירה לפרטיות נכנסו לחדר שלנו בעת שישנו במשך פעמיים אזעקת כיבוי אש הזעיקה במשך יותר מ 20 דקות בשעה 01:20 בלילה מה שהעיר אותנו ואת הבנות למשך חצי שעה עקב ילדה שאבדה מאבטח נכנס אלינו לחדר בשעה 03:00 בלילה העיר אותנו שוב באותו הלילה וביקש לדעת אם איבדנו ילדה?! ולקינוח אחד החדרנים שבר בטעות לאשתי מכשיר מייבש שיער לא זול של איתמר. יש תמונות והכל מצולם וגם אותו הלילה הוקלט מה ואיך אפשר להתקדם? המלון ורשת ישרוטל הציעו פיצוי על המכשיר בגובה 250₪ בעיני זו בושה ואף מעליב ודחיתי זאת
שלום , אני עובדת בתכנית טלויזיה חדשה שעוסקת בתביעות קטנות, אשמח לשוחח איתך. לפרטים נוספים כנס ל - https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661?notif_t=page_invite_accepted ג'ייין
שלום , אני עובדת בתכנית טלויזיה חדשה שעוסקת בתביעות קטנות, אשמח לשוחח איתך. לפרטים נוספים כנס ל - https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661?notif_t=page_invite_accepted ג'ייין
שלום ינון ותודה על פנייתך. ככל ומו"מ מול הרשת לא הוביל להצעת פיצוי משביע רצון בעיניך ויש בידיך תיעוד לנזקים שנגרמו לך, פנה להגשת כתב תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות. בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן.