לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
בר אלה

רהיטים

קניתי לפני כ-3 חודשים רהיטים בחנות של אלי דוד בצ'ק פוסט( פינת אוכל,כורסה וארון) בפינת אוכל הביאו לי בפעם הראשונה בכלל משהו אחר ,בפעם שניה את הכסאות שלא הזמנתי, בפעם השלישית כסאות שהזמתי אבל בנהם כסא אחד פגום.לגבי הארון נראה שהוא בככל סוג ד' .כשה הרכיבו את הארון הפלטה העליונה לא מגיע עד הסוף ויש פתח קטן,הדלתות במסילות לא זזות בצורה תקינה.אחרי הרבה שיחות עם החנות (מזכירה בשם חנה)בא מרכיב ואמר שהוא לא יכול לסגור את הפתח למלה והלך. עכשיו אני שיבאו לטפל בדלתות . הסיפור הזה נמשך כבר יותר מידי זמן ואני לא יכולה ליהנות מהריהוט החדש. האים ניתן להגיש תביעה ??

עו"ד רענן בשן

שלום אלה ותודה על פנייתך. תקנות הגנת הצרכן העוסקות בביטול עיסקה שוללות את האפשרות לבטל עיסקה ולקבל החזר כספי בגין ריהוט שהותקן בבית הלקוח אך מאחר והתגלו בהתקנה ובייצור מספר רב של אי התאמות אשר אינן לשביעות רצונך נראה כי אכן יש לך עילת תביעה. בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות