לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
עליזה

חיוב חשבוני בלי לקבל את המוצר

הזמנתי מוצר חשמלי (מקרר) ויום למחרת התקשרתי לחנות וביקשתי לבטל, אח''כ הגעתי אליכם פיזית כדי לבטל, נאמר לי שזה בסדר ואמורים לחזור אלי מחלקת הביטולים. להפתעתי ראיתי בחשבון שהתחילו לנכות מחשבון של כרטיס האשראי. חברת האשראי השיבה כי עלי לפנות אל מי שביצעתי את העיסקה. משפניתי השיבו כי עלי לשלם דמי ביטול בסך 274 ש''ח. על מה אני צריכה לשלם, לא קיבלתי שום מוצר,הודעתי מייד על ביטול, אז למה צריכים לגבות,אודה לתשובתכם,ביתיים ממשיכים לגבות מכרטיס האשראי, איך מפסיקים את זה ?

עו"ד רענן בשן

שלום עליזה ותודה על פנייתך. חברת האשראי לא הייתה צריכה לגבות ממך, החנות הייתה צריכה לאשר את הביטול כל הדרכים לתבוע את שתיהן פתוחות בפנייך.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות