אמנת שירות
שלום רכשתי לפנה כ שנה מגהץ קיטור של חברת טפל מחברת ניופן המשווקת בישראל. המוצר באחריות המשווק למשך 5 שנים. ב31/12/13 מסרתי את המגהץ לתיקון בתחנת שירות על פי דרישות החברה.באמנת השירות של החברה (טופס שנשלח אליי הביתה תעודה המעידה על תוקף הביטוח) רשום שהמכשיר יתוקן תוך 10 ימי עבודה. עברו כבר 18 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי את המוצר. כמובן שמ 9/01 היו טלפונים מול החברה, ללא תוצאות בפועל. מבקש לדעת אם יש עילה לתביעה קטנה, ומה לבקש פיצוי בתביעה . מצפייה באתר ה Facebook של החברה נראה שישי הרבה תלונות של לקוחות, נראה שהבעיה הינה כללית בהתנהלות. נכון לעשות מעשה ולא לעבור על זה על סדר היום. תודה מראש
שלום שמיר ותודה על פנייתך. מתוכן פנייתך עולה, כי טרם פנית לחברה בדרישה בכתב. בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן