עיכוב במסירת מוצר
שלום, רכשתי טלוויזיה דרך אתר אינטרנט. בחשבונית שקיבלתי היה כתוב שהמשלוח תוך 21 ימי עסקים. מיד לאחר הרכישה הציעו לי להחליף לטלוייזיה אחרת ולהרחיב אחריות. הסכמתי להצעה. לאחר 25 ימי עסקים, משלא הגיעה הטלוויזיה התקשרתי לחברה - הם מסרו לי שאין להם במלאי ושהם מציעים טלוויזיה חלופית. למעט ביטול העסקה האם יש מקום לקבל מהם פיצוי? האם החוק מגדיר נזק כלשהו בעקבות פעולה מסוג זה? תודה
היתה לי אותה הבעייה, תסתכל למטה "קניה מוצר באינטרנט ואי אספקה בטענה שאזל", לצערי עדיין לא קיבלתי תשובה ממנהל הפורום.