לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ניר

ניוד לחברת פאלפון ללא הסכמה

רציתי לשאול אם אני יכול להגיש תביעה נגד חברת פלאפון על כך שהוצא לי לעבור לחברה במסלול אטרקטיבי ולאחר שהבאתי התעניינות לא סוכמו הדברים וביקשתי מהנציג שירות לחזור אלי למחרת לסגור את הפרטים. למחרת בבוקר (ב10) באמצע שיחת טלפון התנתקה השיחה והיה רשות שהסים אינו זמין גיליתי להפתעתי לאחר מחשבה וטלפונים שעברתי לחברת פלאפון ללא הסכמה.ולמרות שביקשתי שידברו איתי בשעה 13:30 להמשך כל התוכנית. לאחר מכן התעסקתי בשיחות עם חברת פלאפון במשך 6 שעות ונאלצתי לבקש טובות מאנשים לבצע את השיחות מכיוון שהקו שלי מהחברה הקודמת נותק. ולמרות כל השיחות כלום לא עזר והם לא הצליחו להחזיר את המצב לקדמותו ולהצביע איכן קרטה הטעות בגלל שהקו שלי נותק הפסדתי שיחות חשובות והייתי לא זמין דבר שמאוד נחוץ לי.והייתי צריך להיות כל היום בטלפונים עם נציגי שירות לא מועילים.ואפילו לא הציעו שום פיצוי.שאלתי אם יש משהו לעשות בדבר זה אם להגיש תביעה ואם כן על איזה עילה.

ניר

עכשיו לאחר שדיברתי שוב עם נציג שירות אחר הוא נתן לי להמתין 15 דקות ולאחר מכן מצא פתרון לבעיה. הוא שלח לי פקס החזרתי לו פקס חתום שמאשר לחברה שנותקתי ממנה לנייד אותי חזרה ללא כל סיבוך. וכששאלתי אותו איך הוא עשה זאת בלי מאמץ הוא טען שזה נוהל בחברה ודברים כאלה קורים וזה ממש פשוט לטפל בהם. אז אני שואל למה הייתי צריך להמתין 6 שעות ולהעצבן ולבזבז את הזמן שלי עליהם. ושוב לשאלתי המקורית יש עילה לתביעה?

עו"ד רענן בשן

שלום ניר ותודה על פנייתך. לא ציינת האם חב' פלאפון חייבה אותך בגין אותו פרק זמן בו נויידת אליה? בכל אופן, ככל והנך משוכנע כי הוטעית לגבי מועד ההספקה או מועד מתן השירות הנך רשאי לתבוע בתביעות קטנות.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות