רכישת כורסא מד"ר גב שלא מתאימה לצרכיה של אימי
בתאריך 11.3.2013 רכשתי כורסא חשמלית מחברת ד"ר גב עבור אימי. היא בת 89 ומתקשה בהליכה - דבר שהדגשתי בפני איש המכירות - נאמר לי שאין לי מה לדאוג, יען יש סוללת גיבוי למקרה של הפסקת חשמל. המתקינים לא נשארו כדי לוודא שאכן הכורסא מתרוממת ממצב שכיבה לישיבה (קיבלתי את הסוללות רק לאחר שהתעקשתי!). הם טענו שזה לא מתפקידם!. כמובן שהסוללות לא עבדו, ואימי נותרה לשכב על הכורסא מבלי יכולת להתרומם. מה היה קורה לו לא הייתי בסביבה?. רק לאחר 3 ימים נשלח טכנאי שטען שהסוללות אינן חזקות דיין והחליפן באחרות.הכורסא התרוממה מעט וזהו!. טוב, אמר הטכנאי צריך 'לעזור' לכורסא, יש ללחוץ עם הרגליים!. אבל, אמרתי לו, קניתי את הכורסא הספציפית הזו יען רגליה של אימי בקושי נושאות אותה!. איך היא תצליח להגעי למצב של ישיבה כאשר תהיה הפסקת חשמל ולא יהיה מי שיחלץ אותה? נו באמת, ענה הטכנאי כמה הפסקות חשמל כבר יש!.אני הייתי המומה. היה פה כשל לכל אורך הדרך. השירות היה מתחת לכל ביקורת וכמו כן קיבלתי מוצר שבעצם מלכתחילה לא התאים לצרכיה של אימי - איך יתכן שנאמר לי וכך גם מצויין בקטלוג שיש סוללות גיבוי למקרה של הפסקת חשמל אך ברגע האמת מתגלה סוד כמוס - כדי שהכורסא תתרומם יש צורך במעט עזרה 'מחברים'. נגשתי לחברה, ושם נאמר לי לשלוח פקס עם פירוט המקרה להנהלת הסניף בביג פולג בנתניה. שלחתי, אך לא קבלתי עדיין שום התייחסות!. אני רוצה לבטל כמובן את הסקה, ורציתי לדעת מהן זכויותי. תודה רבה.
לשמחתי העניין טופל. למחרת כתיבת שורות אלה, קיבלתי אישור להחלפת הכורסא!
שלום לילי ותודה על פנייתך והעדכון שהתקבל מצידך. שיהיה לך בהצלחה.