לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
עידן יצחק

פנייה נגד 012 , האם יש עילה לתביעה?

לפני כשנה התחברתי לספק אינטרנט של 012, עם דמי מנוי של פחות או יותר 25 שקלים. באותו יום בדיוק הבנתי שלא אוכל להתקין אינטרנט בביתי וביקשתי להתנתק מ-012. אני לא בן אדם שבודק את חיובי האשראי שלו בתדירות גבוהה (צריך לשפר את זה ..אני יודע) גיליתי ש-012 מחייבים אותי בסכום של 68 שקלים כל חודש. כשהתקשרתי לברר למה אז אמרו לי שנפתחו לי 2 משתמשים לפני כשנה(שילמתי 50 שזה 25 כפול 2 ואחרי תקופה מסויימת המחיר עלה ל-34 לכל מנוי), ושהם רואים שביקשתי להתנתק, שהם מתנצלים וייזכו אותי. כמובן שמאז אני מחכה שיחזרו אליי לחישוב הזיכוי אבל כל הזמן אומרים לי שמחכים שהזיכוי "יחושב" (כאילו שזה כל כך קשה לדעת כמה כסף הם לקחו ממני במשך שנה ולהחזיר...פעולה שמצריכה כמה דקות + מחשבון). ובכלל , זה לא עבירה פלילית שכשלקוח מבקש להתנתק אז אומרים לי שניתקו אותו אבל בפועל מכפילים לו את דמי המנויי? ובנוגע לזיכוי, הם מחוייבים לזכות אותי רק על הסכום שלקחו ממני או שיש גם ריביות שהם חייבים לשלם?

משרד עו"ד רענן בשן

שלום עידן ותודה על פנייתך. במידה וההתקשרות ביניכם נעשתה לשנה ולאחר מכן חודשה אוטומטית לתקופה קצובה נוספת אסור היה לחברה להעלות את דמי המנוי ל-34 ש"ח לחודש מבלי לקבל את הסכמתך המפורשת. תעמוד על קבלת החזר מלא על ההפרשים בצירוף הפרשי הצמדה וריבית ועדיף לקבל אישור בכתב או לתעד שיחה עם נציג בה יש הודאה מפורשת בדבר הטעות, וזאת במידה והמקרה יגיע לכתלי ביהמ"ש. בהצלחה, רענן בשן ושות, משרד עו"ד

עידן יצחק

תודה רבה על התגובה. ההפרש בין 34 ו-25 זה סתם עוד משהו מציק אבל לא העיקר. העיקר זה שביקשתי להתנתק ולא ניתקו אותי בפועל. תיעדתי בשיחה מוקלטת נציגה שאומרת שלפני שנה התחברתי ומיד באותו יום ביקשתי להתנתק ושהניתוק לא קרה (למרות שלפני שנה אמרו לי שניתקו אותי בהצלחה). האם עצם העובדה ש: ביקשתי להתנתק, אמרו לי שנותקתי בהצלחה, ואז בטעות אנוש או בזדון לא ניתקו אותי אלא המשיכו לחייב אותי עד ששמתי לב, זו לא עילה לתביעה?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות