לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אבי

מחשב נייד יקר וחדש עם המון תקלות

קניתי מחשב נייד של DELL שעלה כ 8000 שח כמתנת יום הולדת לבני . לאחר כשבוע בני הגיע הבייתה מלימודיו ופתחנו יחד את המחשב וממר מאד גילינו המון תקלות... מסך מגע לא עובד , תקשורת אלחוטית מתנתקת לסרוגין ועוד תקלות רבות אחרות . בני נכנס לאתר התמיכה של DELL והנחו אותו לעשות עדכונים לתוכנת המחשב אשר גרמו לעוד יותר בעיות !!! ולכן , הציעו לחזור אחורנית לורסיה קודמת ואח"כ הציעו לעשות בדיקות דיאגנוסטיקה אוטומטיות ( זה היה כ 10 ימים לאחר הרכישה ) כל זה התנהל מול האתר השירות של DELL ולא בשיחות טלפון !!! הופעלו כל מיני בדיקות ונשלחו התוצאות לחברה ובקיצור סרבו לקחת את המחשב לבדיקות עד שחלף יותר מחודש מאז הקניה הבאתי בעצמי את המחשב למעהדות שלהם . שם הסתבר שהיו תקלות חמרה חמורות באד ( בעיני ) כמו כבלים פנימיים שהיו מנותקים וכן הודיעו לי שהחליפו כרטיס רשת ( שזה גם בעיה חומרתית פיזית ) וגם העלו תוכנת WIN חדשה. אני ממש לא מעונין לקבל חזרה את המחשב הזה שהיה חדש ויקר מאד ואשר נמצאו בו תקלות חומרה שכאלה - גם אם תוקנו . אני מעונין במחשב חדש לגמרי ! מה דעתך ? תודה אבי

משרד עו"ד רענן בשן

שלום אבי ותודה על פנייתך. יש לעיין בתעודת האחריות ולבחון את תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006, בהתאם לנסיבות המקרה. בכל אופן, ייתכן ויתאפשר לך לטעון להטעיה ולבקש ביטול העסקה. בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות