אונאת דברים
שלום אני עשיתי הזמנה לפני שנה של תנור חברת אלקטרה היא הייתה עד לפני שבועיים נותנת השירות ומ1.5.14 חברת פלרום נותנת שירות אני דיברתי ב1.5 עם חברת פלרום והנציגה אמרה שהיא תקבע לי ליום שישי שירות של החלפת כפתור בתנור אח"כ אמרה שיש בעיה ביום ששי ולכן היא תעביר זאת ליום ראשון. יום ראשון לא הגיע טכנאי אלי ואני גם באותו היום לא התקשרתי אליהם לברר מה קורה איתו התקשרתי למחרת ונאמר לי שמציגה שיש לי תיאום ליום ראשון 11.5.14 מה שלא נאמר לי בשיחה הקודמת ואמרה שהיא תנסה להקדים ותחזור אלי אך לא חזרה יום למחרת דיברתי עם נציג אך נאמר לי שאין אפילו הזמנה לטכנאי בקיצר אמר שהיה טכנאי ב11.5 בין 8-12 אני דרשתי פיצוי על כך שלא הגיע טכנאי של 600 שקל כמו שהחוק אומר. נאמר לי יום חמישי שעבר שידבר איתי מנהל בנושאים הנ"ל תוך 48 שעות אך הוא לא חזר עלי עד היום ורק היום אחרי שיחה ממושכת הוא חזר אלי לפני 3 ימים ביקשתי שיפתחו פניה שישמעו את ההקלטה. הוא חזר אלי היום שהוא לא נותן שום פיצוי בנושא אמרתי לו פתחתי אצלכם פניה לשמיעת ההקלטה אך הוא אמר שאין להם הקלטות בכלל כי הם חברה חדשה אמרתי לו שלי יש הקלטות והוא אמר לא מגיע לך אמרתי לו לפי חוק אתם צריכים לבדוק את ההקלטות אך הוא אמר שאין להם למרות שכל הנציגים אמרו שפתחו פניה לגבי ההקלטה האם אוכל לתבוע אותם על אונאת דברים שאמרו שיש הקלטות אך המנהל אמר שאין להם שום הקלטה בנושא יש לי את הכל מוקלט? בקשר ליום ראשון קשה לשמוע בהקלטה את זה שהנציגה אומרת שהיא קובעת ליום ראשון ולא אומרת תאריך. ובנוסף האם יש חוק שמחייב אותם שמנהל יחזור אלי תוך 48 שעות? מה ניתן לעשות בנושא? תודה רבה
שלום לך אני הזמנתי שירות מחברת פלרום ופשוט שלחו לי טכנאי לא מקצועי אשר טיפל במדיח כלים וגם גבה על זה כסף ... חברה שהיא בושה לעולם השירות.
החברה הזאת פלרום זה פשוט בושה טכנאי הגיע אליי לתיקון מדיח קבע שהתיקון עולה 1300ושכדאי ומשתלם לעשות ביטוח בזכום של1400 שקל אחרי שלושה שבועות של טלפונים עם החברב התברר שאין חלקים למדיח ו.כשביקשתי לבטל את הביטוח בטענה שאין חלקים לא נענים לבקשתי אומרים המנהל יהיה בקשק תוך 48שעות ואף אחד לא מתקשר וזה נמשך כבר כמעט חודש לבטח הםיודעים מהר מאוד ולבטל הם מושכים ומושכים וגורמים עוגמת נפש ללקוח לא מציעה לאף אחד לעשות ביטוח בפלרום
חברת פלרום הם לא נותני שירות הם חברה שלא יודעת לעבוד לא מטפלים בפניות שנכנסות מבטיחים לחזור תוך 48שעות ולא חוזרים
הונאה 1/6/2014 קניתי מכונת כביסה בחודש אפריל שנה זו, לקח לטכנאים הרבה זמן להגיע על מנת להתקין לי אותה. מיד עם הכביסה הראשונה גילתי שמים נוזלים מהמכונה בזמן שהיא פועלת. הזמנתי טכנאי ורק לאחר שבוע הגיעו אלי שני טכנאים , מצאו את הצינור גומי של מגרת הסבון המקשר עם התוף פגום. הראו לי את הצינור שהוא מחורר ואמרו לי שזה פגם מהמפעל והם יחליפו לי אותו, אבל הוסיפו שזה יהיה רק כעבור מספר ימים כי הם צריכים להזמין אותו מהחסן, ושאני לא אתקשר כי יצרו קשר איתי . מאז עברו חודשיים ואנחנו היום בחודש השלישי איש לא מתקשר אלי . יתרה מזה, כל פעם שהתקשרתי אמרו לי שזה אקח זמן ושהם יצרו קשר ושאמתין בסבלנות. הטכנאים לקחו את הצינור גומי איתם, השאירו אותי עם מכונת כביסה שלא מתפקדת ובלי צינור. כל פעם שצלצלתי דבר שלקח זמן של חצי שעה ויותר ,הבטיחו שזה עניין של ימים .לאחרונה גם לא עונים לי לטלפון וגם לשלוח דוא"ל אי אפשר. לפי מה שהסבירה לי מישהי שענתה בפעם האחרונה לטלפון והציגה את עצמה כמנהלת , החברה התחלפה ולכן קרה כל זה היא הופתעה כביכול שעדיין לא פתרו את הבעיה והבטיחה שיפצו אותי על זה ושהיא בדיוק מתקשרת למחלקת השיווק היות והחליטו להחליף לי את המכונה, ביקשתי ממנה שלא תנתק את השיחה מכיוון שלוקח הרבה זמן להסיג אותם , אמרת לי שהיא לא מנתקת אך מיד היא ניתקה. אינני מבין למה צריכים להחליף לא את המכונה ,רק בגלל צינור מים נוזל? ובכלל אני חושב שזאת הונאה ושזה אותה גברת בשינוי אדר ושהם עובדים עלי. אני מאד מאוכזב וכועס שילמתי את מלוא הסכום במזומן ברגע שרכשתי את המוצר ולא מגיע לי יחס כזה , אני דורש שהעניין יטופל תוך שלושה ימים , אחרת אפנה לבית משפט לתביעות קטנות. יהושע אבן חן.
השירות לא קיים בחברת פלרום. מחר הולך להגיע אלי טכנאי פעם שלישית בכדי לנסות לפתור את בעית קרח במקפיא. עד עכשיו הטכנאי ביקר פעמיים ולא עשה כלום - בטענה שאין לו את החלקים. בשירות לקוחות מתעלמים מחוק טכנאי שאומר שחיביים לתת שעה לביקור טכנאי ופשות קובעים לכל היום עם התרעה טלפונית. ההתעלמות באה תחת סעיפים שונים כל פעם - "בקריאה דחופה אין קביעת שעה" ו "חוק טכנאי לא עובד בכל האזורים"....פעם שלישית בעקבות התעקשות שלי קיבלתי טווח של 4 שעות לביקור שגם זה לא חוקי נראה לי...אני רק מתפלל שיגיעה סוף סוף עם החלקים ושההתעללות הזאת תגמר. בחיים יותר לא אתקרב למוצרי אלקטרא ולא אמליץ על כך למשפחתי ולחברים.
אני מפסח עם מכונת כביסה מקולקלת. העברתם את השירות שלכם לחברת פלרום. תיאמנו מולכם טכנאי ל08:00 - 10:00. קיבלנו SMS יום לפני שעכשיו התיאום הוא בין 08:00 - 12:00 למרות שאני לא הסכמתי לכך. המתנו לטכנאי בין 08:00-ל12:00, ומשהוא לא הגיע ניסיתי להשיג את החברה יותר משעה בטלפון כאשר אחרי 20 דקות של המתנה כל פעם השיחה התנתקה. הטכנאי התקשר בשעה 14:00 כדי לשאול איך להגיע ואז התברר בכלל ששלחו אותו לכתובת הלא נכונה והוא כבר לא יגיע באותו יום. ושייצרו איתי קשר לתיאום מחדש. כמובן ששוב אף אחד לא התקשר. עד שאני הצלחתי להשיג אותם, תואם ביקור טכנאי. בפעם הבאה שהגיע טכנאי- שוב המתנה בין 08:00-12:00 הוא אמר שהוא לא מוסמך לתקן את המכונה ושייצרו איתנו קשר בהמשך היום לטכנאי אחר שיגיע עם החלק כמובן שאף אחד לא התקשר. ניסיתי להשיג את השירות כשבוע וחצי השארתי שלוש הודעות והבטיחו שיחזרו אליי לתיאום. עש שחזרו אליי לתיאום, שוב המתנה בבית בין 08:00 - 12:00. כמובן ששוב הטכנאי לא הגיע. התקשרתי לשירות, ושם נאמר לי שהטנאי יגיע רק ב15:00. מאחר ובעלי כבר היה צריך לצאת מהבית ומדובר בתיקון ארוך אמרתי להם שהטכנאי לא יגיע. ברגעים אלה אני מכינה תביעה נגד חברת אלקטרה ושירות פלרום. לפיצוי בגין אובדן ימי עבודה ובגין התיקון שיעלה לי לבצע באופן פרטי. מישהו ישלם על ההתעללות הזאת
אווה שלום, תודה לך על פנייתך. אנא שלחי לנו בבקשה את פרטייך למייל : trade-service@ecp.co.il ואנו נדאג לטפל בפנייתך בהקדם.
איתי שלום, אנא שלח לנו בבקשה את פרטיך בקישור : http://www.ecp.co.il/online ואנו ניצור איתך קשר בהקדם.
איתי שלום ותודה על פנייתך. מהתרשמות ככלית מתוכן פנייתך עולה, כי ככל ונקבע לך מועד לתיקון וטכנאי לא הגיע/איחר עומדת לך עילת תביעה לקבלת פיצוי כספי בהתאם ל"חוק הטכנאי". לעניות דעתי, הונאה אינה המונח הנכון כי אם מסירת עמדות סותרות אשר עשויה לחזק את עמדתך כי הוטעית. בהצלחה משרד עו"ד רענן בשן
גם אני רוצה להזהיר מהשרות הנוראי....לא עונים רק מקבלים הודעות..עד שסוף סוף הגיע טכנאי לקח חלק ומאז אין קשר...3 שבועות ללא מכונת כביסה בבית בו יש 2 תינוקות...אני לא אוותר ואגיש תביעה נגדם...ראו הוזהרתם...
רכשתי מקרר אלקטרה מלפני כ שנתיים וחצי.עד עכשיו המקרר טפו טפו בסדר.אך לפני כחודשיים נפל לי מעקה המשקאות ונשבר.הגעתי לשירות של אלקטרה בלוד ושם נאמר לי שאין חלק חילוף בנימצא וזה יקח עד 60 יום להביא זה נשמע לי מוזר שצריך לחכות לחלק חודשיים בעידן שאפשר להביא חלקי חילוף בדואר אויר הרבה לפני.לא היה לי ברירה כי הרי הם מונופול ואין לי אפשרות לרכוש את החלק ממקום אחר.נדרשתי לשלם 300 שח באופן מיידיעל זה אני לקוח מצויין.המתנתי חודשיים התקשרתי ב 23.11 ונאמר לי שזה מגיע בסוף נובמבר .היום ה 3.12.14 עדיין לא קבלתי את החלק התקשרתי אליהם ואז נאמר לי שהחלק יגיע רק ב 25.12.14 שזה כמעט 3 חודשים.זוהי חוצפה שאין כדוגמתה שירות גרוע התעללות בלקוח וגם עונים במחסן החלפים בחור בשם דניאל בחוצפה והתנשאות שאין כדוגמתה.אין סיכוי שאני אקנה אלקטרה בפעם הבאה ולפי מה שאני קורה תגובות מאנשים אני מבין שאני לא היחיד.שם המשחק הוא שירות וזה לא מה שאתם מצטיינים בו לצערי הרב.אני מאוד מקווה לקבל הפעם תגובה
יצאתם בזול...עלי בכלל רצו לחגוג. הערכה של 600 הפכה תוך מספר ימים להצעה של 744 ש"ח עבורה לא ידעו להגיד מה האחריות. כעבור שבועיים בבירור חוזר כבר לא ניתן היה לקבל הצעת מחיר אלא רק עם הגעת טכנאי, מה שגרם לי להפסד זמן עבודה, כאשר הטכנאי היה בדרכו "פתאום" כשהבהרתי לטכנאי שאם לא יעמוד במחיר שסוכם - לא רלוונטי, התקבלה הצעה של 1679 ש"ח (כן, זה הסכום - אין טעות! 1679 ש"ח ו - 245 ש"ח ביקור טכנאי - למעלה מ-1900 ש"ח לתיקון התנור. מיותר לציין כמו שצוין פה שהזמינות של פלרום לא משהו בלשון המעטה....ומאלקטרה סחר אין תשובות. אני כרגע לצערי לפני הגשת תביעה נגד אלקטרה סחר ופלרום. בקרוב מקבל דרך קשרים פרטי נציגים בכירים של whirlpool העולמית כדי להיפגש איתם באחת מנסיעות העסקים שלי. אציין בקרוב את הפרטים שלי על מנת לשקול התאגדות לתביעה משותפת ופניה לגורמים רלוונטיים על מנת לעצור את מה שקורה שם!!!
לצערי אני בסיפור דומה איתם ואפילו כבר פניתי לאמון הציבור .. במהלך שבועיים מבטיחים לי שיחזרו אליי ולא חוזרים .. וכבר יותר מ ארבע חודשים אנחנו עם תקלה במכונה .
מריה תקליטי את השיחות שלהם
מריה שלום, אנא שלחי לנו את פרטייך במייל: trade-service@ecp.co.il ואנו ניצור איתך קשר בהקדם .
שלום אביבה, אשמח לקבל את פרטייך בקישור: http://www.ecp.co.il/online ואנו נדאג לטפל בפנייתך בהקדם.
רכשתי 2 מקררים שלסאוטר תחילה אלקטרה נתנה שירות למקררים חצי שנה ראשונה ובחצי שנה שניה השירות עבר לחברת פלרום שירות גרוע ביותר,מבטחים ולא מקיימים,מסרבים לתת חלקי חילוף בשנת האחריות הראשונה ללא תשלום כמו שאלקטרה לפניכן סיפקה,והכי גרוע שאלקטרה מתנערת מאחריות מוצריה ומעבירה את הלקוחות לפלרום חברת השירות הגרועה ביותר.
אי אפשר לכתוב לקישור המצורף
אביבה שלום, אנא שלחי בבקשה את פרטייך למייל trade-service@ecp.co.il ואנו ניצור קשר איתך בהקדם.
זה שאתם נותניםמקישור הם לא עוזר כי הם לא עוזרים הם נשארים בעמדתם ואחרי שאפילו לא אמרו לי שהחלק עולה כסף עכשיו דורשים תשלום עליו אז אני לא מבין זה שאתם אומרים תפנו בקישור זה חוזר לחברה והם לא עושים כלום אז מי הנציג שמפנה כל פעם לקישור כי זה חא עוזר לפי דעתי תתיעצי פה עם עורך דין ותפני גם גםלמועצה לצרכנות