לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רויטל

אי הגעת טכנאי וחוסר מענה

ברשותי מדיח SAUTER שרכשתי מחברת אלקטרה. בתאריך 14.4.14 המדיח הופעל, סיים את עבודתו ודלתו לא נפתחה. לאחר לא מעט ניסיונות להשיג את מוקד השרות להזמנת טכנאי נוצר קשר בתאריך 22.4.14. בשיחה עם המוקדנית נאמר לי לפתוח את הדלת בכוח "ממש למשוך אותה" לדבריה, ביצעתי זאת והחלק הפנימי בדלת שינה את צורתו (התעקם). לאחר מכן בוצע תיאום שירות עם טכנאי שהגיע ב 30.4.14 לביתי וטען שלא היינו צריכים לפתוח את המדיח וכמו כן תקלות מסוג זה יכולות לקרות במדיח זה, נאמר לנו שיצרו עימנו קשר לגבי חלק חליפי/ תיקון מוצר שעולה 300 ₪. בתאריך 12.5.14 היות ולא נוצר עימנו קשר יצרנו קשר עם פלרום – שירות לקוחות לאחר שחיפשנו באתר אלקטרה את מוקד השירות. תואם איתנו טכנאי ליום רביעי 14.5.14 בין השעות 12:00-16:00. לאחר המתנה של בעלי הטכנאי לא הגיע ויצרנו שוב קשר עם החברה ונאמר לנו שתואם טכנאי לתאריך 21.5.14 ולא לתאריך 14.5.14, ביקשנו את השיחות המוקלטות ולצערי לא קיבלנו מענה בנושא. לאחר תחנונים שאנו מעוניינים לתקן את המדיח סוכם שיגיע טכנאי לתאריך 16.5.14 בין השעות 8:00-12:00, המתנו בבית, בשעה 11:45 בערך התקשרנו שוב לחברת פלרום ונאמר לנו שהטכנאי יאחר ויגיע בשעה 12:30-12:45 (חשוב לציין שהם לא יצרנו עימנו קשר להודיע זאת), חיכינו שוב.... הטכנאי הגיעה בשעה 14:10. נדהמנו לגלות שהוא הגיע עם החלק הלא נכון, נדהמנו עוד יותר לגלות שהוא הגיע עם חלק לא נכון לדגם הלא נכון שזה מעיד על חוסר תשומת לב לפרטים הקטנים. בקשתי מהטכנאי שירשום בטופס שאני מעוניינת שמנהל שירות לקוחות יצור עימי קשר בהקדם היות ואני רוצה להתלונן על השרות ולזרז את נושא הטיפול במדיח שלי. ביום ראשון 18.5.14 לא נוצר עימי קשר, לאחר שיחה עם בעלי הבנתי שהוא יצר שוב קשר עם חברת פלרום והם אמרו לו שהחלק שלנו עולה עכשיו 700 ₪ . יצרתי קשר עם חן מנהל מרכז השרות. שאמר לי שיש לי שתי אופציות או לקנות את החלק או לקנות מדיח חדש, קיבלנו (אני ובעלי) יחס מאוד מזלזל ממנו, נאמר במפורש שהוא מייצג את אלקטרה ואם יש לי בעיה אני מוזמנת לפנות לפניות הציבור, יותר ממנו אני לא אקבל. "הוא המחליט והוא הקובע". ניסיתי לדבר איתו על התקלה שנוצרה בעקבות הנחיה של מוקדנית, על פיצוי בגין איחור של טכנאי, על תיאום לא נכון, על חוסר מענה לבקשתנו לקבל שיחות מוקלטות ותשובתו הייתה שהוא לא חייב לי כלום והוא לא רואה לנכון לפצות אותי על כל עוגמת הנפש הזו. אמרתי לחן שאם זה השרות שהוא נותן הוא הורס את המותג "אלקטרה". צר לי לומר, ובאמת עצוב, שכל מה שמתועד כאן מעלה זו תמצית המקרה בלבד. האם אני זכאית לפיצוי בגין אי הגעה ואיחור של טכנאי וכמו כן עוגמת נפש?

שירות לקוחות - אלקטרה סחר

שלום רויטל, כפי שרשמנו בפרסום הקודם שלך, נודה אם תוכלי לשלוח לנו את פרטייך לכתובת המייל: trade-service@ecp.co.il כדי שנוכל ליצור איתך קשר ולטפל במקרה שהעלית בצורה מלאה.

עו"ד רענן בשן

רויטל שלום, ראי תשובתי אלייך מטה. בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות