לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
הילה

החזר כספי עבוד מזרן שאריזתו לא נפתחה

שלום, במוצ"ש רכשנו מזרן שבחנות נראה לנו נוח. כאשר הגענו הביתה הבנו שטעינו ולמחרת יצרנו קשר עם החנות לקבלת זיכוי כספי. לצערנו נעננו בשלילה ונמסר לנו כי עלינו לשלם דמי ביטול עסקה בסך 20% מערך העסקה. ברצוני לציין כי המזרן נשאר באריזתו המקורית ולא נפתח. המזרן גם לא הוזמן במיוחד עבורנו - הראיה לכך היא שקיבלנו את המזרן מהמלאי במקום בעת ביצוע ההזמנה והתשלום. מה החוק לגבי מזרן? תודה!

עו"ד רענן בשן

הילה שלום ותודה על פנייתך. באפשרותך לדרוש ביטול עסקה בתוך 14 יום מהיום בו קיבלת את המוצר לרשותך מפאת אי התאמתו לצרכייך. עדיף שתפני בהקדם בכתב לבית העסק וככל ודרישתך לא תענה לשביעות רצונך או לא תענה כלל עדיין עומדת בפנייך הדרך להגיש כתב תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן

הלל

שלום רב אני קניתי מזרן דרך האינטרנט. המזרן הגיע, ביום שני , זאת אומרת מחר זה שבועיים. אנחנו לא מרוצים מהמזרן אותו פתחנו. המזרן לא היה ארוז אלא עטוף בנילון, בחנות אמרו לי כי לא ניתן כיוון שהמוצר פתוח, וזה נוגד הנחיה של משרד הבריאות. אני אודה לך על עזרה- האם יש כזו הנחיה? האם הם לא היו אמורים להגיד לי כי זה שונה מכל מוצר אחר? במידה וזה לא מדויק, האם העובדה שפניתי בתוך 14 יום, ונענתי בשלילה, נותנת לי אפשרות לפנות שוב? תודה רבה!

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות