לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
טל

תביעה

שלום. היה לי רכב שעבר תאונה קשה. מכיוון שלא היה משתלם לתקן עזבנו אותו ליד בית של חבר. ידיד של אותו חבר כנראה מכונאי לקח את הרכב,תיקן ושיפץ והעלה אותו על הכביש. הוא יצר קשר איתי כדי לעשות העברת בעלות וכן טסט. נתתי לו ת.ז. ויפוי כח. בדיעבד מתברר שהוא לא העביר בעלות והרכב נותר על שמי. לאחר בדיקה נודע לי שיש נסיעות בכביש 6 שלא שולמו כי ידענו שכבר הרכב לא שלנו וזה הגיע לתביעה משפטית. הוא יצר קשר שוב כדי לקבל את הטופס של רישיון הרכב שהגיע אלי, בכדי להעביר סוף סוף בעלות. כמעט שנה שהרכב עבר את התאונה ונמצא ברשותו. האם יש לי עילה לתבוע אותו בתביעות קטנות? נ.ב. אני ניגשת למשרד הרישוי כדי להוריד אותו מהכביש.ולא מתכוונת לשתף עימו פעולה שוב. אשמח לעצתך..

טל

מבחינתנו התייאשנו מהרכב כי נאמר לנו על ידו שלא משתלם לתקן ורק ניתן למכור ברזל. כנראה הוא החליט להשקיע בו ולתקן. נתנו הסכמה בע"פ. גם נתנו ת.ז. כדי שיעביר בעלות. שאלתי בעיקר לאור העובדה ששנה שלמה נסע על הרכב כשהוא על שמי. למרות שטסט עשה עם ת.ז. שלי.אבל בעלות לא העביר.וכן לא טרח ליידע אותנו שלא העביר בעלות.

עו"ד רענן בשן

טל שלום ותודה על פנייתך. פנייתך חסרה פרטים מהותיים כגון מה היה הסיכום ביניכם? האם הועלה על הכתב? מה התמורה שניתנה? וכו'. בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות