לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שחר

איך תובעים על הודעת ספאם ב-SMS ?

שלום, אני מקבל מספר הודעות ספאם ממספר טלפון מסוים לאחר שביקשתי להפסיק ובמקביל התקשרתי לאותו מספר ובקשתי שימחקו אותי מהרשימה. ההודעות ממשיכות. השאלה את מי אני תובע במצב כזה? יש לי רק את מספר הטלפון ללא פרטים אישיים של בעל הקו. מה עושים ?

מיקי

קודם כל, כדי שניתן יהיה לתבוע, הספאם צריך להיות שיווקי, כלומר לעודד אותך להוציא כסף על משהו. אם הם לא נותנים שום פרטים, גם לא בטלפון כשאתה מתקשר להתעניין, קשה להבין איך הם מתכוונים למכור לך משהו. בכל מקרה, כדי לתבוע, אתה צריך למצוא לפחות את הפרטים המינימליים, כמו שם וכתובת ( כדי שניתן יהיה להמציא תביעה), ורצוי גם ת״ז. אגב, אם הם ניסו לשווק מוצר של מישהו אחר, אפשר לתבוע גם את אותו מישהו.

ישראל

אני מקבל באופן קבוע הודעה על הלוואות. האם זה נקרא הודעת ספאם ? הודעה כמו זו - להלוואה מהירה עד 20,000 שח עד בית הלקוח ,החזר בצקים, חייג כוכבית 8263.

אלחנן

ספאם

הדס עדי

לאחרונה קיבלתי כ 12 הודעות סמס ממספרים דומים שרק הספרה האחרונה שלהם מתחלפת. צלצלתי למספרים האלה והם לא מחוברים . בסמסים האלה הם מפרסמים נסיעות לחו"ל, לימודים בשוק ההון ועוד כמה דברים ונותנים לי אופציה אך ורק להשיב "כן" כדי לשמוע פרטים.האם מותר לי להשיב "כן" לאחד מהם כדי שיחזרו אליי בכדי שאוכל למצוא את זהותם ????

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות