מה גובה הפיצוי שכדאי לי לבקש בגין עיכוב באספקת מוצר
שלום רב! בתאריך 10.06.17 רכשתי ארון לחדר שינה בסך של 12400 ש"ח ותוך כשבוע בוצעו מדידות בדירתי. לפי החוזה, זמן ההספקה הינו עד 45 ימים ממועד אישור ההזמנה ע"י הלקוח או ממועד ביצוע המדידות, המאוחר ביניהם. השבוע אני אמורה לקבל סופסוף את הארון ואני כעת בשיחות מול החברה לקבלת פיצוי. מה גובה הפיצוי שעליי לבקש כאשר ישנה חריגה של כ130(!!!) ימים. אני אמורה לשלם דמי הובלה בסך 1200 ש"ח, האם זה מספיק לדרוש החזר רק על ההובלה? אשמח לייעוצכם, תודה!
אילנה שלום, מתיאור המקרה בהחלט עולה עילת תביעה נושא הפיצוי פתוח למשא ומתן בין הצדדים. פיצוי בגובה עלות ההובלה הינה בהחלט אפשרות ראויה. בברכה, עו"ד חזי כהן 03-6348818 כרטיס ביקור דיגיטלי: tvihaktana-card.ezland.co.il