רשלנות בקריאת מונה
ממאי 2014 לא הגיע בודק לקריאת מונה, וקיבלנו רק הערכות ( אין בעיה להגיע למונה שנמצא מחוץ לבית). החודש קיבלנו 10,290 שח לתשלום הפרשים ! מה אפשר לעשות עם המחדל המרגיז הזה ?
ליאור שלום, אין עוררין שחברת החשמל התרשלה בכך שלא ביצעה קריאת מונה למעלה משנה. כמו כן, אין עוררין שהחוב בגין צריכת החשמל מוצדק. מציע לך לפנות לחברת החשמל בבקשה לפריסת החוב לתשלומים ללא ריבית ללא מחדלם. להבא, אני מציע לך לבצע קריאות חשמל באופן עצמאי - היינו, להתקשר ל103 ולמסור מצב מונה, כך תוכל להמנע ממקרה כזה בעתיד. בהצלחה, עו"ד שי שמואל פרץ
שאלות נפוצות:
שירלי
פאוז מוסא
אריה בראון