מוצרי חשמל שניזוקו עקב הפסקת חשמל יזומה
שלחתי מכתב דרישה לפיצוי על נזקים למוצרי חשמל ואוכל שהתקלקל עקב הפסקת חשמל יזומה שהייתה אמורה להיות שעות בודדות ולקחה זמן ממושך יותר מהצפוי. כמו כן נעניתי בשלילה מחברת החשמל . האם יש עילה לתביעה ? כמו כן הדירה בה אני גר היום נמצאת באיזור חדש בפיתוח ובניה, אני יוצר קשר עם חברת חשמל באופן קבוע ע"מ לברר את מצב החשבון ותמיד אומרים לי שאין עדיין חשבון מעודכן וזה נמשך כבר למעלה מ- 8 חודשים. יש לציין שהוחלפו מונים חדשים .
אבי שלום, באשר לשאלתך הראשונה, ככל הנראה לא תהיינה לך עילת תביעה נגד חברת החשמל וזאת מאחר וחברת החשמל מפצה את לקוחותיה בגין נזקים למכשירי חשמל בהתאם לאמות המידה (תקנות שחוקקו מכח חק משק החשמל) והנתונים שיש בידה. כמו כן, חברת החשמל לא מפצה בגין נזקים עקיפים, כדוגמת אוכל שהתקלקל בגלל המקרר שניזוק. באשר לשאלתך השנייה, חברת החשמל מחוייבת להגיע לפחות פעם אחת בשנה ולקרוא את המונה. יחד עם זאת, אתה רשאי למסור לה את מצב המונה מפעם לפעם והיא תעדכן זאת במחשביה. חג שמח, עו"ד שי שמואל פרץ
בקשר לנזקים זה מובן . אך אם המונים הם חדשים ואין לי מושג איך לקרוא אותם . מה עושים אז?
יש לפנות למוקד 103 של חברת החשמל והם ינחו אותך.
שאלות נפוצות:
שירלי
פאוז מוסא
אריה בראון