נזק שנגרם למכשירי חשמל
שלום, באיזור מגורי היתה בעיה בתשתית החשמל, מכשירי חשמל התקלקלו אחד אחרי השני עד שהבנתי שזה כתוצאה מקפיצות חשמל, פניתי לחברת החשמל שבתחילה הכחישו, לאחר שהיו תלונות רבות של שכנים, חזר אלי טכנאי ואמר שאכן היתה תקלה והוא מאמין ומקווה שנפתרה, התקלה המשיכה עד שלפתע הפסיקה ושלחו הודעה במייל של הישוב שחברת החשמל ביצעו עבודות תשתית ובאמת התקלה הפסיקה. פניתי לחברת החשמל וביקשתי תשלום עבור תיקון טלויזיה ומחשב, הם השיבו לי שמכיוון שאני לא מציין תאריך מדוייק של הפסקה הם פוסלים את בקשתי. הסברתי שהקפיצות וההפסקות היו תקופה ארוכה וגם יש לי הקלטה של טכנאי חברת חשמל שהוא מודה שהיתה תקלה ובכל זאת הם לא מוכנים לקבל את בקשתי. מה ניתן לעשות?
עידן שלום, בהתאם לאמות המידה (תקנות שעל פיהן חברת החשמל פועלת בנושאים צרכניים), על הצרכן למסור מידע מדויק ככל הניתן באשר למועד קרות הנזק. ממליץ לך לפנות אליהם ולציין באילו חודשים ספציפים ניזוקו מוצרי החשמל. בהצלחה, עו"ד פרץ
פניתי אליהם ותשובתם היתה שלא "קלעתי" בדיוק לתאריך שהיתה בו הפסקת חשמל... אני מבין את אמות המידה, אך האם הן תקפות גם במקרה שיש בעיה בתשתית החשמל שנמשכה מספר חודשים עד שתוקנה, ראוי לציין שבתקופה הזאת היו מידי יום קפיצות חשמל שידוע שמכשירי חשמל מתקלקלים כתוצאה מכך (ולא מהפסקות חשמל) יש לי הקלטה של טכנאי חברת החשמל שמודה, יש לי גם הוכחה שהיתה בעיה בתשתית החשמל, אגב חברת החשמל הכחישה הכל בהתחלה - יש לי התכתבות איתם...
עידן שלום, בנסיבות אלה, אמליץ לך לפנות לרשות לשירותים - חשמל (ניתן לפנות אליהם גם באמצעות אתר האנטרנט של הרשות). הרשות משמשת כגוף רגולטורי על פעילות חברת החשמל ומשכך, סיכוייך לפיצוי ישתפרו עם פנייתך אליהם. בברכה, עו"ד פרץ
עוד פרץ שלום, חיפשתי באינטרנט ויש 2 גופים כאלה, תוכל לשלוח לינק לאתר? תודה מראש, עידן
https://pua.gov.il/Pages/default.aspx
שאלות נפוצות:
שירלי
פאוז מוסא
אריה בראון