חיוב לא מוצדק מצד חברת החשמל
חברת החשמל שלחה לנו חוב של 11 אלף , כי לטענתה לא יכלה לקרוא את המונה שלנו כמו שצריך בגלל שלא היינו בבית. היא טוענת שהחוב משנת 2017 וכל מה ששילמנו היה הערכה. לא היה שום התראה מאותו זמן בכתב שיש לנו חוב לחברה. הם ביקשו שנפנה אליהם לעשות הסדר. יש משהו לא הגיוני בדבר הזה. למה חיכו לכל כך הרבה זמן, ואי אפשר לשלם סכום כזה אפילו בהסדר. מה ניתן לעשות כדי להפחית את הסכום
סיהאם שלום, אמליץ לך לפנות בעניינך לנציבות תלונות הציבור בחברת החשמל. ניתן לעשות כן, גם באמצעות אתר האינטרנט של חברת החשמל. בברכה, עו"ד פרץ
שאלות נפוצות:
שירלי
פאוז מוסא
אריה בראון