אי עמידה בזמנים להגדלת חיבור
היי, הזמנתי הגדלת חיבור לתלת פאזי לדירה שברשותי, בדקו שאכן אפשרי ותוך שבוע אישרו אך בנוגע לחיבור עצמו לקח יותר מחודש עד שהגיעו לחבר כשהתחייבו תוך 7 ימי עסקים לעשות זאת וזה קרה רק לאחר שהגעתי לחברת חשמל ודרשתי שיבדקו מה קורה עם הבקשה שלי ומסתבר שלא הגיעה לאדם הנכון ולא התייחסו. איך אמר לי הבחור שם " שלחת אמנם ל 103 את הבקשה אבל היית צריך לשלוח אלינו זה לא אותו דבר",. וזה אחרי שביררתי במוקד שהבקשה הגיעה אליהם והם חוזרים אליי שהמנהל אישית מטפל בכך. יש לי הודעות טקסט עם התגובות שלהם. הזוי!!!
גיל שלום, אמליץ לך לפנות בעניינך לנציבות תלונות הציבור בחברת החשמל. ניתן לעשות כן, גם באמצעות אתר האינטרנט של חברת החשמל. בברכה, עו"ד פרץ
זה העניין שזו התשבה שקיבלתי מנציב תלונות הציבור או לפחות חושב שלשם שלחתי. זו האופציה שיש באתר של חברת החשמל תחת הלשונית נציב תלונות הציבור. יש קישור שיכול לשלוח כדי שאוודא שאכן שלחתי לאותו מקום?
מכאן, הינך רשאי לפנות לרשות החשמל שהינה רשות ממשלתית המשמשת כרגולטור של חברת החשמל. להלן כתובת האתר של הרשות: https://pua.gov.il/PublicInquiries/Pages/Form.aspx
שאלות נפוצות:
שירלי
פאוז מוסא
אריה בראון