לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
טל

חברת גביה שהופעלה ע"י הוט

הייתי לקוח של הוט בטלויזיה למשך שנה שהסתיימה ב23/9/2009. בתאריך ה18/9/2009 פניתי להוט וביקשתי לסיים את ההתקשרות ולהתנתק משירותי הטלויזיה. תואם לי טכנאי לניתוק לתאריך ה25/10/2009. בזמן זה חברת הוט המשיכה לחייב אותי בסכומים גבוהים מאוד (יותר מפי 2 מדמי המנוי החודשיים). פניתי לחברת הוט בקשר לעניין והובטח לי שהכל יוחזר לי לאחר ביצוע הניתוק בפועל, בתוספת פיצוי של כ-70 ש"ח. בתאריך ה25/10/2009, לא הגיע טכנאי לאיסוף הממירים ובתיאום עימם החזרתי את הממירים באותו יום לתחנת "הוט סטופ" בקניון הזהב. בתאריך 28/10/2009, פניתי לחברת האשראי שלי וביקשתי לבטל ההרשאה לחיוב של חברת הוט. בחודש נובמבר 2009, הוט זיכתה אותי ב629 ש"ח. סכום זה מסתבר בדיעבד, היה גבוה ב179.33 ש"ח מהסכום אותו הם היו צריכים להחזיר לי בגין גביית היתר שלהם. כאשר חברת הוט ניסתה לחייב את כרטיס האשראי שלי (בחודש נובמבר, חודשיים אחרי הניתוק...) היא כמובן סורבה ע"י חברת האשראי. בחודש פברואר 2010, קיבלתי מעין חשבונית לא ברורה, בה הופיע שורה על סכום שלא חויב, 179.33 אבל אם סכום לתשלום בחשבונית 0 ש"ח. פניתי לשירות הלקוחות של הוט בנוגע לעניין, ורק אז, הוסבר לי טלפונית על הסכום העודף שזוכיתי בגינו ועל כל שעלי להחזיר אותו. הסכמתי להשיב את החוב להוט, אך אלה סרבו לטפל בתשלום בטענה שהטיפול הועבר כבר למשרד עורכי דין הדס ואלה ייצרו עימי קשר בעניין. למרות התעקשותי להביא לסיום העניין, מיד כשנודע לי, מול חברת הוט, אלה סרבו והעבירו את הטיפול למשרד עורכי הדין. חשוב לציין, שחברת הוט מעולם לא העבירה הודעה ברורה בכתב בנוגע לחוב! נוסף על כך, הוט העבירה את הטיפול לחברת הגבייה כשבוע לפני שליחת החשבונית הלא ברורה. היום (14/4/2010) פנו אלי ממשרד עורכי הדין הדס בנוגע לחוב שיש לי מול הוט העומד על יותר מ440 ש"ח. בשלב זה סירבתי לשלם את שכר הטרחה שלהם והסכמתי לשלם רק את החוב המקורי. משרד עורכי הדין מצידו איים בפניה להוצאה לפועל. מה אני יכול לעשות? תודה, טל.

צדיק

תמתין להודעה מהוצאה לפועל ואז תגיש התנגדות לביצוע בהוצאה לפועל עם הסבר ומסמכים

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות