עיכוב טיסה צ'רטר מקייב לישראל כ-13 שעות
שלום רב, בתאריך 09/09 חברת התעופה ווינדרוז האוקראינית היתה אמורה להטיס אותנו בשעה 1:05 בלילה, כאמור הטיסו אותנו רק בשעה בין 14-15 בצהריים. בשעה 1:30 העלו אותנו לדיוטיפרי בקייב אחרי שלקחו מאיתנו את כל האוכל והשתייה, בערך בשעה 1:30 העלו אותנו לטיסה ואחרי שעה הורידו אותנו חזרה לדיוטי עקב תקלה במטוס עד שעה 8:00 בבוקר המתנו ללא שתייה ואוכל או ידיעה מה קורה איתנו, בשעה 8 העלו אותנו למטוס שנית וכעבור סיבוב קצר במסלול חזרנו לדיוטי פרי, אבל הפעם קיבלנו בקבוק חצי ליטר של מיים, יש לציין כי אנו שומרי תורה ומצוות ובדיוטי פרי אין שום אוכל כשר, רק אפשרות של קניית מיים שנגמרו עקב העומס, הספקתי לקנות בקבוק של חצי ליטר מים ב5 דולר! בנוסף לכל הנ"ל סבלתי מדלקת גרון ואוזניים ונגמרו לי הכדורים נגד כאבים, הם אמרו שאין "פארמסי" והם לא יכולים לעזור. כרטיס הטיסה שרכשתי דרך רביבוס טורס הכולל טיסה הלוך וחזור לקייב ונסיעה במינבוס לאומן עלה 870$. האם ישנה אפשרות לתבוע החזר, מה הסיכויים וכיצד אני יכול לספק הוכחות להמרואות ונחיתות, תודה רבה
אני גם הייתי על טיסה זו הבנתי שאפשר לתבוע גם היה התארגנות כללית של כולם אנא צור קשר במייל
ככל שהתכוונת בהודעתך אלי - הינך מוזמן ליצור קשר עם משרדי. פרטי נמצאים בראש העמוד.
חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) מקנה לך אפשרות לתבוע לפיצוי שאינו תלוי בנזק עד 10,190 ש"ח. יחד עם זאת, משום שמדובר בהתנהלות מול חברה זרה לא מדובר בעניין פשוט. מציע לך להתייעץ עם עו"ד העוסק בתחום.